فروشگاه فایل

پایان نامه ، پروژه ، تحقیق ، نمونه سوال پیام نور ، نمونه سوال استخدامی ، استخدام

فروشگاه فایل

پایان نامه ، پروژه ، تحقیق ، نمونه سوال پیام نور ، نمونه سوال استخدامی ، استخدام

کسب درآمد بدون سرمایه

کاربر گرامی، سلام!

بسیار خرسندیم که شما در حال خواندن دعوت نامه آپادانا جهت پیوستن به جمع ما هستید. از شما دعوت می کنیم که با همراه باشید تا در مورد سایت آپادانا بیشتر توضیح دهیم.

آپادانا فایل چیست؟
سایت آپادانا، یک مرجع بزرگ برای دریافت فایل های قابل دانلود همچون مقاله، تحقیق، پایان نامه، گزارش ها، طرح توجیحی، قالب وبسایت، نقشه و ... است. فایل های ارزشمند در دسته بندی های متنوع قرار داده شده اند تا دانش آموزان، دانشجویان و محققان و همه افراد بتوانند دسترسی راحتی به مقالات، تحقیقات و فایل های مورد نیاز خود داشته باشند.

چگونه فایل مورد نظر خود را دریافت کنم؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت و خرید فایل از سایت، روی این لینک کلیک کنید: راهنمای خرید فایل از آپادانا

کسب درآمد از آپادانا چگونه است؟
1. فروش فایل
افردای که دارای فایل های ارزشمند هستند می توانند با عضویت در سایت، فایل های خود را برای فروش قرار دهند. و به این صورت با فروش فایل های قابل دانلود خود کسب درآمد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش فایل، اینجا کلیک کنید: راهنمای فروش فایل.
2. بازاریابی فایل
کاربران می توانند با قرار دادن لینک های بازاریابی و کدهای آماده ای که برای بازاریابی آماده شده اند، برای فایل ها بازاریابی کنند و بین 15 تا 90 درصد از مبلغ فایل را به عنوان پورسانت بازاریابی دریافت کنند. همچنین با جذب زیرمجموعه تا 2% از هر فروش آنها از آن شما خواهد شد. راهنمای بازاریابی فایل.

دعوت می کنیم از شما که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت و نحوه کسب درآمد از آن، لینک های زیر را مشاهده نمایید:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.